Wybór odpowiedniego opakowania herbaty

Najpopularniejszym składnikiem herbaty jest kofeina, która w niewielkim stopniu wpływa na jej aromat, smak i kolor. W rzeczywistości kofeina stanowi tylko około 4% stałych składników świeżych liści, a jedna filiżanka zawiera tylko 60 do 90 miligramów kofeiny. Natomiast składniki chemiczne herbaty obejmują polifenole i garbniki. Polifenole są ściągającymi substancjami chemicznymi znajdującymi się w liściach herbaty i są utleniane przez enzym znany jako oksydaza polifenolowa. Polifenole tworzą związki smakowe, a różne cukry i aminokwasy również przyczyniają się do smaku i aromatu napoju.

Początki
We wczesnej dynastii Han Linneusz określał herbatę jako jeden gatunek, ale później rozpoznał dwa różne gatunki: Thea bohea i Thea viridis. Do tej pory głównym sposobem przygotowania herbaty było gotowanie liści na parze. Ponieważ herbata była droga, używanie markowej herbaty stało się symbolem statusu. Następnie, w połowie XIII wieku, Chińczycy nauczyli się inaczej przyrządzać herbatę. Ich „Te” pochodzi od sylaby „tu”.

Podczas dynastii Sui i Tang picie herbaty stało się popularną praktyką i rozprzestrzeniło się na zachód, do Tybetu. Już w czasach prehistorycznych herbatę spożywano jako napój, a nawet stosowano jako rytualną ofiarę. Dopiero w zachodniej dynastii Han był używany jako warzywo stołowe. Jednak jego historia jest znacznie bardziej złożona. Na przykład istnieje wiele teorii dotyczących pochodzenia herbaty, z których niektóre mają charakter religijny lub królewski.

Charakterystyka
Herbaty mają wiele charakterystycznych cech. Niektóre z tych cech nie są jednak pożądane. Liść herbaty jest mały i nie ma dużej głębi koloru. Niektóre mają zbyt ostry lub aromatyczny smak. Herbaty mogą mieć spleśniały lub metaliczny smak, co często kojarzy się ze źle przechowywanymi liśćmi. Co więcej, liście herbaty nie zawsze wykazują cechy dobrej herbaty. Niektóre herbaty mają niepożądany dymny smak, nawet jeśli dotyczy to tylko Lapsang Souchong.

Jeśli chodzi o starzenie się, najmniej zmienią się najlżejsze herbaty. Dzieje się tak, ponieważ świeższe właściwości herbaty zanikają szybciej z wiekiem. Zielone herbaty będą stabilne do 18 miesięcy, ale odpowiednia obróbka sprawi, że będą miały wilgotność od sześciu do siedmiu procent. Chociaż istnieją pewne różnice między zieloną i brązową herbatą, wszystkie mają podobny smak. Poniżej wymieniono niektóre cechy herbaty, których można się spodziewać podczas starzenia określonej herbaty.

Korzyści zdrowotne
Herbata od dawna jest kojarzona ze zdrowiem, a badania różnych instytutów wykazały, że jej picie może przynieść korzyści naszemu organizmowi na wiele sposobów. Na przykład wykazano, że katechiny zawarte w herbacie chronią przed uszkodzeniem komórek, a nawet mogą zapobiegać rozwojowi niektórych nowotworów. Niewielkie badanie opublikowane w czasopiśmie Aging wykazało, że osoby pijące herbatę mają lepiej zorganizowane obszary mózgu. Te obszary mózgu są związane ze zdrowszymi funkcjami poznawczymi, a picie herbaty może być dobrym sposobem na poprawę naszego zdrowia psychicznego i dobrego samopoczucia.

Badania pokazują, że herbata jest bardzo korzystna dla organizmu człowieka, a zawarte w herbacie polifenole mają właściwości przeciwwirusowe, przeciwzapalne i przeciwutleniające. Substancje te modulują również układ odpornościowy i regulują transkrypcję genów. Zielona herbata jest bogata w polifenole i EGCG, które mogą zapobiegać niektórym nowotworom, zmniejszać stany zapalne i poprawiać układ odpornościowy. Właściwości przeciwutleniające zielonej herbaty zostały również powiązane ze zmniejszonym ryzykiem udaru mózgu.

Opakowania
Wybierając idealne opakowanie na herbatę, pamiętaj o tym. Najpierw musisz poznać swoich odbiorców i zrozumieć, jakich bolączek doświadczają. Zbadaj swoich klientów lub zagłęb się w persony kupujących, aby poznać ich potrzeby. Następnie wybierz odpowiedni projekt, który będzie komunikował zalety Twojej marki herbaty. Na przykład Harney & Sons pakuje swoje specjalne saszetki z herbatą w blaszane puszki. To opakowanie daje poczucie nostalgii.

Opakowania na herbatę powinny nie tylko być atrakcyjne i funkcjonalne, ale także przekazywać historię Twojej marki. Potencjalni klienci chcą wiedzieć więcej o produkcie, dlatego użyj koloru, kształtu i innych elementów projektu, aby przyciągnąć klientów. Twoje opakowanie herbaty może im to dokładnie powiedzieć. Możesz stworzyć historię, wybierając idealne opakowanie herbaty. Jeśli Twoje opakowanie opowiada historię, masz zwycięzcę! Rynek herbaty jest ogromny i istnieje wiele sposobów komunikowania się z klientami.

https://cupandyou.pl/